عوامل جذابیت بازی در یک کارگاه

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، مهندس مصطفی ضابط، به شرح و تفسیر این پدیده و چیستی و چرایی پرطرفدار بودن برخی از بازی های یارانه ای پرداخت و گفت: جذابیت هر بازی به دو دسته عامل بیرونی و داخلی بستگی دارد که هرکدام به نوعی می توانند در پرفروش و پر مخاطب بودن بازی، تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: محصولات اقتباسی، جریان سازی و تبلیغات از عواملی هستند که بیرون از بازی به پیشرفت آن کمک میکنند.
ضابط در ادامه صحبت هایش، برخی از بازی های موفق و ناموفق دنیا را با ذکر دلیل نام برد و بررسی کرد.

یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، از 20 لغایت 26 آبان ماه، در محل مصلی امام خمینی (ره)، در حال برگزاری است.